26 září, 2021

Mozek a duševní stav

Stres, spěch neboli honem – honem vyvolává spoustu nemocí, proto bychom měli zpomalit a uklidnit svou mysl alespoň tehdy, kdy nám to život dovolí.

 

Stres, deprese – aralka mandžuská,  jahody, fíky, šípky, borůvky, rybíz, hluchavka bílá,  majoránka zahradní, třezalka tečkovaná, meruňky, mařinka vonná (pozor na předávkování), kozlík lékařský (pozor na předávkování), ostružiny, sůl (nevhodná!)

 

Zlepšení nálady – meruňky, avokádo, banány, ostružiny, fíky, rybíz, třezalka tečkovaná,

Soustředění – fíky, šípek, rybíz,

Duševní choroby – ananas, třezalka tečkovaná,

 

Nebo: Můžete pro zklidnění dlouhodobě popíjet  odvar z meduňky nebo mateřídoušky: do ½ l vroucí vody 1 lžíci mateřídoušky nebo meduňky – 8 minut vařit a slít.

Na mentální svěžest a soustředění jsou skvělé datle, avokádo, meruňky, fíky, šípky,


Ořechy jsou bohatým zdrojem nenasycených mastných kyselin, vlákniny, vitamínů a minerálů. Mají pozitivní vliv na nervovou soustavu. Doporučují se však konzumovat v omezeném množství, protože mají vyšší kalorickou hodnotu.

Rajčata působí pozitivně na nervovou soustavu, zklidňuje projevy deprese a pomáhá na nespavost

Související příspěvky

Zanechte Odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Copyright © 2005 Damy.cz - Petrášová