25 července, 2021

Dieta Jennifer Aniston

Jde o jednoduchou a účinnou dietu, které této herečce umožnila  ztratit 13,5 kg za šest měsíců. Na čem je založena strava Jennifer Aniston? Tuto dietu herečka nejen dodržuje, ale je její autorkou. Nazvala ji „9 : 1“.

Denní menu je uspořádáno tak, aby se skládalo z 90% nízkokalorických a nízkotučných potravin a z 10% z tzv. „Malého šílenství“. Díky těmto 10%  je snadné dodržovat dietu dlouhou dobu a „nevrhnout “ se na oblíbené jídlo po jejím ukončení.

Měli byste jíst potraviny s vysokým obsahem vlákniny a škrobu (müsli, brambory ve slupce) a hodně zeleniny a ovoce.

Musíte se vzdát tučných jídel a sladkostí.

 

Herečka věří, že stravovací předsevzetí jsou účinné při hubnutí, např. „Týden nebudu jíst nic sladkého“.

Účinky této diety

Dieta nezpůsobuje hubnutí příliš rychle, ale její výsledky jsou trvalé – nenásleduje žádný jo-jo efekt. Dieta je různorodá a vyvážená, proto neexistují žádná zvláštní omezení ohledně doby dodržování.

 

Příklady snídaní, které lze různě střídat”

  • sklenice čerstvé (neslazené) ovocné šťávy, krajíc celozrnného chleba s tvarohem a džemem s nízkým obsahem cukru, ovoce;
  • sklenici čerstvé ovocné šťávy, 2 plátky celozrnného chleba natřeného tenkým rostlinným máslem, ½ šálku vařených fazolí, zahřátých na pár lžící rajčatové šťávy;
  • šálek čerstvé ovocné šťávy, asi ½ šálku ovesných vloček s lžící rozinek a sklenicí odstředěného mléka.

Příklady obědů:

  • 2 plátky celozrnného chleba (100 g) s tuňákem, nakrájená čerstvá okurka a citronová šťáva, zeleninový salát (v libovolném množství), nízkotučný jogurt;
  • salát z kuřecích prsou (velký brambory uvařený ve slupce se a nakrájí na plátky, 150 g vařených a nakrájených kuřecích prsíček, 3 lžíce konzervované kukuřice, 100g nádoby nízkotučný jogurt);
  • Grahamový rohlík natřený máslem se 2 tenkými plátky šunky, rajčata a salát, šálek libového jogurtu, ovoce.

 

Příklady večeří:

  • domácí pizza (Na tenký plátek z kynutého těsta dáme plátky rajčat, nakrájenou šunku (50 g), posypeme bylinkami a lžící strouhaného žlutého sýra s 30% obsahem tuku.);
  • krupice s omáčkou (Krátce podusíme 2 rajčata, okurku, malou cibuli, čekanku, přidáme strouhaný stroužek česneku. Nalijte omáčku na 5 lžící ječmene, posypte drceným bílým sýrem 40 g).;
  • kuře se zeleninou (Osmažte nakrájená kuřecí prsa (150 g) na lžíci olivového oleje, poduste s nakrájenými rajčaty a paprikou, přidejte ½ šálku vařených zelených fazolí, dejte na vařenou rýži.), malý banán jako dezert.

Související příspěvky

Zanechte Odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Copyright © 2005 Damy.cz - Petrášová